Asunto:Re: [fcoc] Camps conreats a Vallfugona
Fecha:Martes, 16 de Septiembre, 2008  13:47:30 (+0200)
Autor:lluis ollora <lluisollora @.....com>
En respuesta a:Mensaje 4206 (escrito por David Tarrés Villegas)

Hola David,

Pensa que ara cada vegada en aquest esport n'hi ha més gent, i molts, això del fair-play no ho tenen assumit i sempre volen treure profit de les situacions que és donen en cursa, ja sigui per reglament o enganyant als organitzadors en el que aconsellen (jo vull creure que és per ignorància, però sempre hi ha el sentit comú de la persona). Jo cada vegada trobo més gent que per tal de guanyar o no se què? fan el que volen i no respecten ni a l'organització ni al medi que els envolta (curses populars, això si que és fort), imagina't en una de Copa o un Campionat de Catalunya.

Posaré exemples: Prohibició de saltar tanques impassables, passar per propietats privades, travessar camps que estan dibuixades com a prohibits, no passar per passos obligatoris, córrer per carreteres prohibides. Hi ha molts casos en l'orientació, però això sempre estarà fins que algú dongui el pas i denunciar al corredor que infringeix una norma que imposa l'organització o el reglament del nostre esport.

Salutacions.

Lluís-O. (Seleccionador Català Júnior)

2008/9/16 David Tarrés Villegas <homedelesneus@hotmail.com>
Hola,
jo no vull tornar a encetar un debat que ja ha sortit massa vegades. Només vull dir, com diu el Narcís, que encara que vagis a 200 pulsacions es pot tenir una mica de sentit comú. Oi que no saltaríeu per un barranc de 200m? Doncs si veieu un camp de conreu, estigui plantat o no, es voreja i ja està. Si tothom ho fes no s'hauríen de posar tants punts al reglament ni controlar tant.

Bé, espero que aquest tema s'acabi aquí.

Fins diumenge-O

DAVID TARRÉS

Date: Mon, 15 Sep 2008 09:15:00 +0200
From: canfesol@gmail.com
To: fcoc@elistas.net
Subject: Re: [fcoc] Camps conreats a Vallfugona

Bones!!!

Doncs per al·lusions directes...
No cal patir, el camps conreats (prohibits) estaran marcats en vermell, i és en aquests on s'hi poden trobar controladors. Qualsevol altre camp que no estigui marcat vol dir que es pot trepitjar. Els prohibits es poden rodejar.

Ara bé, també voldria fer una petita crida al sentit comú: Perquè tot surti bé hem intentat organitzar la cursa amb molt de temps vista, això implica que (com que la vida continua més enllà del mapa) hi pugui haver algun camp que era erm i que ara estigui fresat o conreat, i que s'hagi escapat de les nostres actualitzacions. No podrà representar motiu de desqualificació, però si es veu algun camp treballat on despunta el cultiu o es veu cultivat... es prega que intenteu respectar-lo.

Fins diumenge!!!!

Narcís

El 14 / setembre / 2008 22:25, Marçal Serrallonga Amigó <marcal_sa@hotmail.com> ha escrit:
Hola a tots, què tal?

Estava mirant la informació tècnica de la propera copa catalana a Vallfugona, i no he pogut evitar sorprendrem per aquesta anotació dels organitzadors de la cursa: "Està totalment prohibit trepitjar els camps conreats. Fer-ho representarà la desqualificació del corredor/a. Hi haurà controladors."

Portem ja unes curses amb aquestes indicacions i algun que altre problema... Segons el meu punt de vista, crec que ja ni ha prou de discussions i malentesos. Per una banda ens prenem molt seriosament les curses de copa catalana fent un acurat reglament amb el seu corresponent comitè de competició, cronometrem les curses amb SI seguint les seves normes estrictament etc... Doncs, crec que no és gens seriós ni competitiu que els organitzadors diguin que els camps conreats no es poden creuar. Simplement hauria de ser que, qualsevol zona ratllada o limitada de vermell al mapa, no es pot passar, i en cas de ser un camp o una carretera, deixar clar si es pot vorejar.

Perdoneu-me, però és que una persona de ciutat ignorant com jo, encara no ha après clarament si un camp està conreat o no, i si en aquest cas estic en una cursa a 180 pulsacions, crec que no tinc prou capacitat per encertar l'estat del camp. Aleshores, just en els instants de decidir l'elecció d'itinerari o creuar-lo o no, pel cap se'm passen diversos pensaments:

-         Crec fermament amb totes les meves forces que aquest camp no està conreat, no estic fent res mal fet passant-hi.

-         Tinc el pressentiment que aquest camp està conreat, però, no perdré una cursa per un pressentiment!

-         Tinc la sensació que aquest camp està conreat, millor perdre "X" temps vorejant-lo que no pas acabar desqualificat.

Crec que les coses poden arribar a ser molt més senzilles.

Ho sento per la parrafada, ens veiem diumenge!

Divertiuvos

Marçal

La cartera, las gafas… ¿te falta algo? Ahora llévate Messenger en tu móvil

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça canfesol@gmail.com

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça homedelesneus@hotmail.com

¡Haz tu clic solidario y ayuda a África! ¡Puedes empezar ahora!

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça lluisollora@gmail.com