Asunto:RE: [fcoc] Camps conreats a Vallfugona
Fecha:Martes, 16 de Septiembre, 2008  15:17:06 (+0200)
Autor:Maršal Serrallonga Amigˇ <marcal_sa @.......com>
En respuesta a:Mensaje 4206 (escrito por David TarrÚs Villegas)

On estÓ el sentit comú quan es necessita?

- Campionat de Catalunya Sprint a Pals; Lliga Espanyola MoiÓ. Se sap amb 100% de fiabilitat que un corredor ha pinsat totes les fites amb l'ordre correcte i ha fet els procediments correctes. Queden desqualificats per un error d'SI.

Ens veiem a Vallfugona.

***Maršal***

From: homedelesneus@hotmail.com
To: canfesol@gmail.com; fcoc@elistas.net
Date: Tue, 16 Sep 2008 10:51:11 +0000
Subject: RE: [fcoc] Camps conreats a Vallfugona

Hola,
jo no vull tornar a encetar un debat que ja ha sortit massa vegades. Només vull dir, com diu el Narcís, que encara que vagis a 200 pulsacions es pot tenir una mica de sentit comú. Oi que no saltaríeu per un barranc de 200m? Doncs si veieu un camp de conreu, estigui plantat o no, es voreja i ja estÓ. Si tothom ho fes no s'hauríen de posar tants punts al reglament ni controlar tant.

Bé, espero que aquest tema s'acabi aquí.

Fins diumenge-O

DAVID TARRÉS

Date: Mon, 15 Sep 2008 09:15:00 +0200
From: canfesol@gmail.com
To: fcoc@elistas.net

Bones!!!

Doncs per alĚlusions directes...
No cal patir, el camps conreats (prohibits) estaran marcats en vermell, i és en aquests on s'hi poden trobar controladors. Qualsevol altre camp que no estigui marcat vol dir que es pot trepitjar. Els prohibits es poden rodejar.

Ara bé, també voldria fer una petita crida al sentit comú: PerquŔ tot surti bé hem intentat organitzar la cursa amb molt de temps vista, aix˛ implica que (com que la vida continua més enllÓ del mapa) hi pugui haver algun camp que era erm i que ara estigui fresat o conreat, i que s'hagi escapat de les nostres actualitzacions. No podrÓ representar motiu de desqualificació, per˛ si es veu algun camp treballat on despunta el cultiu o es veu cultivat... es prega que intenteu respectar-lo.

Fins diumenge!!!!

Narcís

El 14 / setembre / 2008 22:25, Maršal Serrallonga Amigó <marcal_sa@hotmail.com> ha escrit:
Hola a tots, quŔ tal?

Estava mirant la informació tŔcnica de la propera copa catalana a Vallfugona, i no he pogut evitar sorprendrem per aquesta anotació dels organitzadors de la cursa: "EstÓ totalment prohibit trepitjar els camps conreats. Fer-ho representarÓ la desqualificació del corredor/a. Hi haurÓ controladors."

Portem ja unes curses amb aquestes indicacions i algun que altre problema... Segons el meu punt de vista, crec que ja ni ha prou de discussions i malentesos. Per una banda ens prenem molt seriosament les curses de copa catalana fent un acurat reglament amb el seu corresponent comitŔ de competició, cronometrem les curses amb SI seguint les seves normes estrictament etc... Doncs, crec que no és gens seriós ni competitiu que els organitzadors diguin que els camps conreats no es poden creuar. Simplement hauria de ser que, qualsevol zona ratllada o limitada de vermell al mapa, no es pot passar, i en cas de ser un camp o una carretera, deixar clar si es pot vorejar.

Perdoneu-me, per˛ és que una persona de ciutat ignorant com jo, encara no ha aprŔs clarament si un camp estÓ conreat o no, i si en aquest cas estic en una cursa a 180 pulsacions, crec que no tinc prou capacitat per encertar l'estat del camp. Aleshores, just en els instants de decidir l'elecció d'itinerari o creuar-lo o no, pel cap se'm passen diversos pensaments:

-         Crec fermament amb totes les meves forces que aquest camp no estÓ conreat, no estic fent res mal fet passant-hi.

-         Tinc el pressentiment que aquest camp estÓ conreat, per˛, no perdré una cursa per un pressentiment!

-         Tinc la sensació que aquest camp estÓ conreat, millor perdre "X" temps vorejant-lo que no pas acabar desqualificat.

Crec que les coses poden arribar a ser molt més senzilles.

Ho sento per la parrafada, ens veiem diumenge!

Divertiuvos

Maršal

La cartera, las gafasů ¿te falta algo? Ahora llévate Messenger en tu móvil

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša canfesol@gmail.com

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša homedelesneus@hotmail.com

¡Haz tu clic solidario y ayuda a África! ¡Puedes empezar ahora!

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša marcal_sa@hotmail.com

¡Haz tu clic solidario y ayuda a África! ¡Puedes empezar ahora!