Asunto:Re: [fcoc] Camps conreats a Vallfugona
Fecha:Martes, 16 de Septiembre, 2008  15:30:23 (+0200)
Autor:Daniel Vives <daniel.vives @...com>

Em sembla que del que es tractava és que all˛ que és prohibit quedi
clarament identificat al mapa. Llavors, travessar un camp prohibit
contravé el reglament i es pot demanar als corredors que reclamin i
denunci´n l'infractor.
Que sempre hi haurÓ gent que farÓ trampa? A l'orientació, al ciclisme i
al futbol. El problema que es va generar abans de l'estiu és que a dreta
llei, els camps no estaven prohibits malgrat hi havia una petició
expressa de l'organització en el senti de no travessar els camps.
Llavors la picaresca ho va tenir a favor, malgrat que és de molt mal
gust no fer cas d'una petició d'aquesta naturalesa, ja que posa en
perill la bona disposició que manifesten els propietaris dels terrenys
ens els quals correm (no heu sentit mai l'expressió 'que diries si em
trobessis al menjador de casa teva sense permís'?).

En aquesta ocasió, em fa l'efecte que l'organitzador ja ha deixat clar
que all˛ que és prohibit estÓ clarament indicat. Si, a més, hi ha
jutges, encara millor.
També podria el reglament acceptar com a obligat˛ria una indicació
general com a Berga. Les trampes són inevitables, del que es tracta és
d'evitar la picaresca, que és el que es va produir llavors.

Daniel Vives
En/na lluis ollora ha escrit: