Asunto:RE: [fcoc] Camps conreats a Vallfugona
Fecha:Martes, 16 de Septiembre, 2008  21:40:50 (+0000)
Autor:Pau Curriu GimÚnez <mijet69 @.......com>
En respuesta a:Mensaje 4209 (escrito por Daniel Vives)

Aquest cop tela nois!! ja hi havia ganes oi de polemiques..., despres d'un estiu sense...
Des de l'experiencia en l'organització de gironella i d'algunes altres desepcions que me emportat des que faig orientacio, em menifesto dient que passare per on jo vulgui!, que ja hi ha un reglement que molta gent ha demostrat que sap aferrarrsi quant li conve i quant no!, i que no cal fer una crida el sentit comu, sino una refleccio general en que ens plantajem tots i totes si realment estem a l'altura, a l'altura de la categoria, perquŔ si tants problemes tenim alhora de corre, si les polsacions ens van tant altes... si els adversaris corren tant i tant que no podem, no tant sols llegir en el mapa un conreu ( i deduir que pot estar sembrat...), senyors, aflaquem i anem més apoc a poc, que les preses no son bones! i poder podem guanyar temps per altres cantons. per corre ja hi han crossos.
Una vegada, despres d'una polemica per el mateix que tots coneixeu ( no fa gaire temps ) un personatge de l'orientacio havans de comensar la carrera, em va dir:
Personatge - teniu els camps marcats en el mapa?
Pau - no! pero un camps sembrat...?
Personatge - Havans Pau, es corria per superar-se a un mateix, ara es corre per guanyar a l'altre... És per aixó que hi ha un reglament...

Doncs ara, veig que te molta raó, qui vulgui corre per guanyar l'altre que passi per el mig dels camps, si jo el veig!! no dubtare en agafar un reglament! que portare a la forgoneta i em "xivatare"!! com la canalla de guarderia.

Apali, jo vaig a dormir que tinc que guardar foršes per diumenge, jo no passare per el mig dels camps, n'estic molt i molt cansat de veure caminets fets en els meus, i de barellarme amb la gent que hi travessa. Jo`passejo amb un basto per el costat dels camps, poder la propera cursa que s'hi fagi ens hi espereran!.

Gracies Aligots per la cursa, anims i que la llista no us en tregui les ganes, que amb emails com aquestos poden fer molt de mal a les ganes d'organitzar.

Salut  i  a reveure

Pau Curriu

Date: Tue, 16 Sep 2008 15:30:23 +0200
From: daniel.vives@ono.com
To: fcoc@elistas.net
Subject: Re: [fcoc] Camps conreats a Vallfugona

Em sembla que del que es tractava és que all˛ que és prohibit quedi
clarament identificat al mapa. Llavors, travessar un camp prohibit
contravé el reglament i es pot demanar als corredors que reclamin i
denunci´n l'infractor.
Que sempre hi haurÓ gent que farÓ trampa? A l'orientació, al ciclisme i
al futbol. El problema que es va generar abans de l'estiu és que a dreta
llei, els camps no estaven prohibits malgrat hi havia una petició
expressa de l'organització en el senti de no travessar els camps.
Llavors la picaresca ho va tenir a favor, malgrat que és de molt mal
gust no fer cas d'una petició d'aquesta naturalesa, ja que posa en
perill la bona disposició que manifesten els propietaris dels terrenys
ens els quals correm (no heu sentit mai l'expressió 'que diries si em
trobessis al menjador de casa teva sense permís'?).

En aquesta ocasió, em fa l'efecte que l'organitzador ja ha deixat clar
que all˛ que és prohibit estÓ clarament indicat. Si, a més, hi ha
jutges, encara millor.
També podria el reglament acceptar com a obligat˛ria una indicació
general com a Berga. Les trampes són inevitables, del que es tracta és
d'evitar la picaresca, que és el que es va produir llavors.

Daniel Vives
En/na lluis ollora ha escrit:
> Hola David,
>
> Pensa que ara cada vegada en aquest esport n'hi ha més gent, i molts,
> aix˛ del fair-play no ho tenen assumit i sempre volen treure profit de
> les situacions que és donen en cursa, ja sigui per reglament o
> enganyant als organitzadors en el que aconsellen (jo vull creure que
> és per ignorÓncia, per˛ sempre hi ha el sentit comú de la persona). Jo
> cada vegada trobo més gent que per tal de guanyar o no se quŔ? fan el
> que volen i no respecten ni a l'organització ni al medi que els
> envolta (curses populars, aix˛ si que és fort), imagina't en una de
> [...]

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša Mijet69@hotmail.com

Ahora llévate lo mejor de MSN y Windows Live, en tu móvil