Asunto:[fcoc] ORGANITZACIO MULTI-CLUB CAMPIONAT DE CATALUNYA RELLEUS 2008
Fecha:Viernes, 19 de Septiembre, 2008  10:56:54 (+0200)
Autor:Annabel Fernandez Valledor <afernandezvalledor @..edu>

Hola a tots,

Com ja sabeu, no hi ha hagut cap club que s’hagi responsabilitzat de l’organitzacio del Cnat Cat Relleus d’enguany. Va sorgir una proposta de que el Tommi Tolkko l’organitzes a un mapa que ja tenia fet i que estava encara per estrenar. Ell va avaluar la viabilitat de la proposta i va arribar a la conclusio de que es podien fer uns relleus; sortirien postes una mica mes curtes i ràpides del que estem habituats, pero es podia salvar el campionat. Be, doncs, el Campionat es salvable, es faria a Gava Mar + la Pineda de Gava, serien recorreguts amb part urbana i part de pineda de platja (els quals ja estan disenyats) …. pero …. el Tommi necesita tot tipus d’ajut logistic i de personal per realment portar-lo a terme.

Per començar, jo m’he afegit a l’equip organitzador. M’encarregare de fer totes les negociacions previes al campionat – ja tenim els contactes establerts i ens falta reunir-nos amb la regidoria d’esports i concretar coses. Tambe provare circuits, ajudare als muntatges d’impressio previs i fare de director logistic de la zona de competicio el dia de la cursa.

…. Pero ….  Encara necessitem mes mans …

Necessitem mans per a les seguents tasques:

-          Tecnic d’SportIdent – hauria de ser una persona que NO participes en els relleus, ja que haura de treballar amb les dispersions de les postes

-          Inscripcions – rebre totes les inscripcions per email i pasar-les al tecnic SportIdent. Si no acceptem inscripcions el mateix dia de la cursa, SÍ que podria participar en els relleus.

-          Muntatge de la sortida/arribada – Jo m’encarregare de la col.locacio de mapes, pero necessitem gent que ajudi a muntar carpes, zones encintades, etc. SÍ que podrien participar en els relleus

-          Guarderia – Algun familiar que coneixeu i que no tingui res a fer aquell dia?

-          Reforços a l’arribada – SÍ podrien correr si es turnen

-          Controladors al bosc (anoten si els corredors atravessen zones prohibides i eviten que els corredors facin alguna posible bogeria) – segurament en necessitarem 2-3 persones. NO podrán participar com a corredors

-          Avituallament en la zona de competicio – SÍ que podrien correr si es turnen 2 persones

-          Altres tasques que em deixo?

Com podeu veure, el que pretenem es que l’organitzacio d’aquest campionat sigui una questio multi-club, entre tots. El BO de moment ja esta aportant 2 persones i potser n’acabi aportant alguna mes. Totes les persones que creieu que podrieu col.laborar d’una forma o altra, indepenentment del club al que pertanyeu, si us plau poseu-vos en contacte amb nosaltres. Moltes gracies per avançat.

I ja per acabar, tambe dir-vos que ahir a la reunio de Junta de la FCOC es va comunicar la intencio de fer la festa FCOC d’enguany en el mateix centre de competicio dels relleus, un cop acabada la cursa. Intentarem que sigui en un centre civic que hi ha al costat, pero aixo encara necessita negociacio.

Salutacions a tothom,

Annabel F. Valledor

Comite Competicio