Asunto:RE: [fcoc] Manifest Vallfogona
Fecha:Viernes, 19 de Septiembre, 2008  09:55:06 (+0000)
Autor:Monica SAGA <remonix @.......com>
En respuesta a:Mensaje 4204 (escrito por Amadeu Breva Teixidˇ)

Bon dia,
Sembla que amb la controvŔrsia dels camps de conreu ningú hagi vist aquest correu, o ningú tingui res a dir ... doncs jo voldria agra´r-vos el gest.
No voldria tornar a parlar del preu, de si 2Ç amunt o avall són poc o molt, ja podeu imaginar que per una familia de quatre, sense comptar amb les quotes de federació, fer 4 curses al mes són un "pico" (4 setmanes x 4 persones x 10 = 160Ç)
Hi ha un altre aspecte que potser la federació no ha tingut en compte, per˛ jo, com a mare de fills preadolescents si que hi penso sovint. Volem que els nostres fills-filles pugin en un ambient sa, avocat a l'esport encara que no necessÓriament competitiu, no al menys sempre, i l'orientació ens permet aix˛. Quan vaig descobrir l'orientació, vaig veure que podia passar un matí a la montanya, amb un repte personal adaptat al meu ritme (a peu, trotant o corrent), per˛ sobretot que era algo que podia compartir perfectament amb els fills.
Cada setmana que els hi plantejo una cursa sento la mateixa canšó: "ai no" "quina mandra" "buff ... " inclus "tinc que estudiar" Cóm si no hi haguessin més hores a la setmana ! Jo no cedeixo i després de la cursa em diuen que s'ho han passat molt bé. Per˛ llavors penso fins quan em durarÓ, de moment tinc sort i ho valoren, per˛ potser arribarÓ un dia on cada cap de setmana acabem "de morros" i llavors potser pensaré que estic "llanšant" els 2 fills x 10Ç d'inscripció. Potser hi ha altres pares que ja han tirat la tovallola.
En fi, que m'enrotllo. Crec que si es vol que l'orientació continui mantenint un cert espírit familiar no es poden pujar les quotes exagerÓdament.

M˛nica

From: amadeu.b@hotmail.com
To: fcoc@elistas.net
Date: Tue, 16 Sep 2008 08:55:32 +0200
Subject: [fcoc] Manifest Vallfogona

Benvolguts,

les juntes dels Aligots i del Farra-O us fem arribar un  escrit que vol explicar el motiu de la retallada de preus que ALIGOTS i el FARRA-O aplicarem a les properes curses de Copa Catalana.

atentament,

Juntes directives dels Aligots i del Farra-O

¡Haz tu clic solidario y ayuda a África! ¡Puedes empezar ahora!

La cartera, las gafas. ¿te falta algo? Ahora llévate Messenger en tu móvil

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša remonix@hotmail.com

La cartera, las gafasů ¿te falta algo? Ahora llévate Messenger en tu móvil