Asunto:Re: [fcoc] Manifest Vallfogona
Fecha:Lunes, 22 de Septiembre, 2008  15:10:25 (+0200)
Autor:Daniel Vives <daniel.vives @...com>
En respuesta a:Mensaje 4226 (escrito por Felip Gili)

Es curios l'exit que tenen les polemiques a la llista i el pobre us que
fem del forum-o.
No seria mes interessant separar les dues coses? Qui vulgui contrastar
opinions anira al forum i qui vulgui estar al dia de curses,
informacions, etc, anira seguint la llista sense haver-se d'empassar les
discussions.
Ho dic no com a critica a qui envia opinions (que tambe m'hi compto...)
sino que em sembla un espai mes adecuat.
Si no vaig errat, quan algu respon a un tema al qual has participat,
t'arriba un mail d'avis per facilitar el seguiment dels diferents fils
de discussio.

Daniel Vives

En/na Felip Gili ha escrit: