Asunto:Re: [fcoc] Inscripcions cabreres
Fecha:Domingo, 28 de Septiembre, 2008  20:12:08 (+0200)
Autor:Carme Crist˛fol <ccristofol @..........net>

A mi m'estÓ passant el mateix. Des de mitjans de la setmana passada, que vaig fer les inscripcions, ho he estat mirant cada dia. He estat fora el cap de setmana i volia deixar-ho tot enllestit. Pensava que al arribar estaria solucionat, per˛ veig que no.
També he enviat un correu a l'adreša que s'indica a la web, per˛ me l'han retornat.
Companys de Vic...SOS. Sis plau orienteu-nos una mica!!

Carme