Asunto:Re: [fcoc] Inscripcions cabreres
Fecha:Lunes, 29 de Septiembre, 2008  07:54:10 (+0200)
Autor:Ramon Illa <ramon.illa @.....com>
En respuesta a:Mensaje 4251 (escrito por Carme Cristòfol)

ara ja han publicat les preus a la web, en cara que la taula es dificil de llegir.

● PRE US
FEDERATS NO FEDERATS
Fins el 30/09/2008 A part ir del
30/09/2008
Fins el 30/09/2008 A partir del
30/09/2008
Categories Oficials (majors 18 anys)1 0 13 15 18
Categories Oficials (menors 18 anys) 5 8 9 12
Iniciació (majors 18 anys) 6 9
Iniciació (m enors 18 anys) 3 6

Però hi han preu publicat que NO SON LEGALS segons les normes de la FCOC. (http://www.docum ents.orientacio.org/llicencies_quotes/2008%20-%20FCOC%20t resoreria%20-%20quotes.htm)

El preu maxim per categoris oficials menors de 18 anys son 4 Euros i no 5.
EL preu maxim per iniciació federats menors de 18 an ys, és 1 Euro i no 3.

Jo avui faré les insripcio ns i pagamens segons les quotes maximes de la fcoc, esper o no trobar-me les dorsals mab incidència le proper Dium enge.

Atentament,

ramon

El 28 / setembre / 2008 20:12, Carme Cristòfol <ccristofol@...> ha escrit:
A mi m'està pa ssant el mateix. Des de mitjans de la setmana passada, q ue vaig fer les inscripcions, ho he estat mirant cad a dia. He estat fora el cap de setmana i volia deix ar-ho tot enllestit. Pensava que al arribar estaria solucionat, però veig que no.
< font size="2" face="Arial">També he enviat un correu a l 'adreça que s'indica a la web, però me l'h an retornat.
Companys de Vic...SOS. Sis plau orienteu-nos una mica!!

Carme
  ;