Asunto:[fcoc] Info de darrera hora Trofeu Boti-Farra
Fecha:Viernes, 10 de Octubre, 2008  18:51:58 (+0200)
Autor:Eduard Garcia <cigronetpetit @.....es>

Hola Orientaires,

Sóc un dels dos cabrits morts per la Gran Pedregada de divendres passat, i des del cel us faig arribar unes darreres informacions que heu de saber, de part dels descervellats del Farra-O, pel Trofeu Boti-Farra d’aquest diumenge:

-          La pedregada ha deixat una catifa verda de fulles al bosc, preciosa però relliscosa; recomanables sabatilles amb claus. Així mateix, els corriols són menys visibles. Ull!

-          Al mapa només hi ha dibuixades les línies elèctriques d’alta i mitja tensió.

-          A les fites trobareu fita txeca (confetti) per, en cas de desaparició d’una fita, l’orientaire tingui la certesa que és al lloc on era la fita. La fita txeca en cap cas és prova de pas per la fita.

-          Els circuits de les categories dels més grans són una miqueta durs. El traçador em va dir, un dia que me’l vaig trobar pel bosc, que ho feia perquè volia que els més veterans també passessin per les zones “guais” del mapa, i també m’ha dit que us demani disculpes.

-          El Jurat Tècnic de la competició esta format per les següents persones:

o        Club organitzador: Josep Mayolas (FARRA-O).

o        Corredor èlit: Lluïsa Silla (XXO)

o        Corredor: Assumpció Térmens (UPC)

o        Controlador FCOC: Lluís Ollora (GRIONS).

Teniu la informació completa a: farra-o.orientacio.cat

A gaudir!!!

El Cabrit-O