Asunto:[fcoc] Base sporident desplašada de la tela i p rebalisat (quina és la distÓncia maxima)
Fecha:Domingo, 12 de Octubre, 2008  17:10:20 (+0200)
Autor:Ramon Illa <ramon.illa @.....com>

Hola,

avui després de disfrutar de una manera increible un mapa i terreny genials,
he arribat a la penulima fita (Fita 80) i m'he trobat amb la desagradable sorpresa de trobar la tela i el prebalisat,
per˛ no trobar la base sporident.

després de remenar, aixecar la tela i buscar (mes de 10 segons) he decidit pinšar la fita en el mapa, he cregut que havien robat la base al estar en una zona urbana i no estar la fita vigilada.

després de la cursa he demanat que s'em contabilitzés la cursa com a bona, els motius son els seguents:

   - Un cop inspecionada la base ja mes descanasat hem pogut comprovar que la base sportident (Blava) estava lligada al mig de la papelera (Gris), costava molt de diferenciar la base donat els color similars.
   -  La tela i prevalizat estaven en un raco i molt a prop del terra. de fet de la punta mes propera de la tela a la base hi havia mes de 40cm (amb dos pams dels meus no hi he arribat, jo estimaria 50cm)
   - hi ha un forat a la normativa sobre el tema. La normativa parla que no es pot alegar mal funcionament del sistema sportident. Pero ni la normativa FCOC ni la IOF parla de distancies maximes entre prevalisat, tela i base sportident.
   - crec que es podria haver lligat la base sportident molt més apropr de la tela (que es on hi havia la pinca pel pinšat alternatiu)
   - tenia molt clara la normativa al cap, quan alguna vegada  no escolto el beep d'alguna base d'sportident (tinc mala orella) perdo estona tornant a posar la tarja electronica més de 3 segons a la base per asegurar el marcatge. (perque la normativa no accepta lecturas gravades a la base, que no estiguin a la tarja del corredor).
   - pero donat que la normativa no parla mai de distancies maximes entre tela i sistema sporident no he insistint mes de 15 segons en buscar la base.

No se si s'em contarÓ la cursa com a bona, el que em faria molta il.lusió, pero fora bó que afegisim alguna punt a la normativa per que tots sabesim fins a quina distancia de la tela buscar (30 cm, 50 cm, 1m , 2m?). Per que si no estÓ escrit, quin és el limit?  Imagineu la tela en un banc, i la base a l'altre punta del banc?

Au fins la propera, i felicitats pel terreny que ha estat molt divertit.

Atentament,

ramon illa