Asunto:Re: [fcoc] RouteGadget dels relleus.
Fecha:Jueves, 8 de Enero, 2009  10:09:44 (+0100)
Autor:Santi Gutierrez Martinez <xampis76 @.....es>

Hola de nou a tothom.
Tal i com diu l'Abel, amb vaig descuidar d'entrar el control 52 en una de les convinacions de HS, aixo afecta a tots els corredors HS que tenien la variant B en la tercera disperció, per exemple la de l'Abel: AABC, la convinació la podeu trobar o bé amb els parcials de la cursa o en el mapa amagada el mig del titol del mapa.
AIXO NO AFECTA A CAP RESULTAT DELS RELLEUS, SIMPLAMENT QUE AQUEST PARCIAL NO APAREIX EN ELS RESULTATS.

En alguna cosa tenia que descuidar-m'ha, jejejejeje

Santi Gutierrez Martinez

Sent: Thursday, January 08, 2009 12:59 AM
Subject: Re: [fcoc] RouteGadget dels relleus.

Hola a tots,

Ja he aconseguit penjar els relleus.
Bé la qŘestió és que al Routegadget no li agrada el format que exporta l'SportIdent els relleus. He hagut de fer uns retocs perquŔ el format de l'arxiu fos igual al de les curses normals i bla, bla, bla ... (si algú vol més detalls li explico en privat)

Em sembla que estÓ tot correcte excepte alguns corredors com jo que els hi sortirÓ una fita menys que al mapa (la 52), per˛ és perquŔ no estava entrada a l'SportIdent. Aquesta errada l'he vist perquŔ m'afecta a mi, potser hi han altres cosetes, per˛ diria que en general estÓ bé.

A reveure.