Asunto:Re: [fcoc] RouteGadget dels relleus.
Fecha:Jueves, 8 de Enero, 2009  10:09:44 (+0100)
Autor:Santi Gutierrez Martinez <xampis76 @.....es>
En respuesta a:Mensaje 4451 (escrito por Abel Ledesma)

Hola de nou a tothom.
Tal i com diu l'Abel, amb vaig descuidar d'entrar el control 52 en una de les convinacions de HS, aixo afecta a tots els corredors HS que tenien la variant B en la tercera disperció, per exemple la de l'Abel: AABC, la convinació la podeu trobar o bé amb els parcials de la cursa o en el mapa amagada el mig del titol del mapa.
AIXO NO AFECTA A CAP RESULTAT DELS RELLEUS, SIMPLAMENT QUE AQUEST PARCIAL NO APAREIX EN ELS RESULTATS.

En alguna cosa tenia que descuidar-m'ha, jejejejeje

Santi Gutierrez Martinez

Sent: Thursday, January 08, 2009 12:59 AM
Subject: Re: [fcoc] RouteGadget dels relleus.

Hola a tots,

Ja he aconseguit penjar els relleus.
Bé la qüestió és que al Routegadget no li agrada el format que exporta l'SportIdent els relleus. He hagut de fer uns retocs perquè el format de l'arxiu fos igual al de les curses normals i bla, bla, bla ... (si algú vol més detalls li explico en privat)

Em sembla que està tot correcte excepte alguns corredors com jo que els hi sortirà una fita menys que al mapa (la 52), però és perquè no estava entrada a l'SportIdent. Aquesta errada l'he vist perquè m'afecta a mi, potser hi han altres cosetes, però diria que en general està bé.

A reveure.