Asunto:[fcoc] Deixo la selecció catalana
Fecha:Jueves, 7 de Junio, 2001  18:44:09 (+0200)
Autor:Eduard Garcia <duducorre @.....es>

L'escrit que ve annexe a aquest petit email, pensava enviar-lo només a les persones que figuren al seu començament. Ha estat fruit d'una visita a la FCOC, en la qual vaig consultar les actes de les darreres reunions de la Junta FCOC (abril i maig 2001).
Donat que el senyor Carles Lladó ha decidit que era correcte esbombar als quatre vents les seves acusacions, jo també crec que és lícit que ens defensem públicament.
Per això envio l'escrit a la llista i no personalment.
En varis moments m'he assegut a la taula amb vosaltres a dialogar i intentar buscar un camí en comú. Vosaltres heu començat i seguit un camí completament diferent: el de l'amenaça, coacció, i si pot ser imposició de la vostra manera de pensar, en lloc d'intentar arribar a entendre'ns. Hem suportat i tolerat això durant mesos, però ara ja no puc més, i aquí teniu el que ha sortit.
Adoneu-vos que heu fet el mateix que ha fet el senyor Garcia Tutor: l'amenaça, prepotència, el sensacionalisme, la destrucció, en comptes de voler dialogar i discutir les coses. Quan us va bé la llei la preneu, quan no us va bé l'oblideu... Quan creieu convenient amenaçar amenaceu, però és absolutament "intolerable" que us amenacin a vosaltres...
Us creieu superiors als altres, i creieu que només hi ha una forma vàlida de pensar i actuar: la vostra; de la mateixa manera, només enteneu una forma de viure les curses d'orientació: la vostra.
En l'escrit que segueix refuso algunes acusacions i reconec alguns errors, que sempre hem intentat no tornar a repetir.
Demano disculpes a la resta de gent, i especialment als que no saben gaire d'aquest tema.

Eduard Garcia
federat nº 64

[Adjunto no mostrado: =?iso-8859-1?Q?Deixo_la_selecci=F3.pdf?= (application/pdf) ]