Asunto:Re: [fcoc] cursa btt Artés
Fecha:Martes, 11 de Junio, 2002  08:16:07 (+0200)
Autor:Lluís Adroher i Tarrés <llat64 @.......com>
En respuesta a:Mensaje 454 (escrito por Toni Camacho)

    Molt bé aquesta cursa, llargueta però divertida.
Sort que ens vàreu avisar que a alguns camins hi havia molta herba, no havia fet ni 1 Qm. que ja havia anat per terra per culpa d'un forat que l'herba no m'havia deixat veure. Més endavant vaig tornar a fer una tombarella, aquesta a bona velocitat, per una pinya que se'm va enganxar a la banya del manillar. Un ban dia.

Cap al Qm. 10 vaig perdre dos vegades seguides el portamapa, la segona definitivament. Un goig fer la resta amb el mapa a la mà ó a la boca, el fang estava deliciós.

De tota manera, no enredeu al personal dient que hi ha poc desnivell, cada cop veia pendents més inclinats, cosa del cansament?  Alguns camins realment preciosos, com ara el corriol de pujada després de la fita 10, per un marge just sobre el riu, una vista impressionant. Per cert, entre la fita 9 i la 10, podreu marcar un nou camí al mapa, el vaig obrir jo pensant-me que era una ratlleta que havia vist al paper; en realitat només hi devíem haver passat un parell de conills i jo. Això sí, el grau de depilació aconseguit en aquest tram em durarà tot l'estiu.

Per part meva una vergonya els 55 minuts que em va endossar el primer de Homes Open Llarga, "chapeau" per ell. Molt bé també la Cristina Roches, a qui vaig anar trobant durant els primers Qm., però pels meus "problemes" i la seva regularitat em va "matxucar" àmpliament.

Felicitacions a la organització per la cura amb els participants.

Lluís Adroher.
MTC Alt Empordà.