Asunto:[fcoc] Resposta carta
Fecha:Martes, 11 de Junio, 2002  15:18:23 (+0200)
Autor:Termens, Assumpciˇ <asun @...es>

Bon dia a tothom,

considero que ja estem cansats i tips d'aquest tema. Jo, concretament, estic
fins als pebrots! (per no dir una altra cosa que no tinc). Em dol també, que
un orientador de la categoria de l'Eduard Garcia hagi de dir que plega de la
selecció catalana per aquest i altres motius.

He estat dubtant en deixar-ho córrer i no dir res, per a no esvalotar més el
galliner. Per˛ crec del tot convenient que quelcom més que no sigui del
Farra-O expressi públicament la seva opinió i espero, sincerament, no
haver-ho de fer més sobre aquest tema.

Com a co-organitzadora de la 2ona. i 3a. "cursa" Pau Babau (Nadal 1999 i
Nadal 2000, respectivament) i com a participant de la 4a. cursa Pau Babau
d'aquest passat Nadal, vull exposar i aclarir alguns temes que han sorgit
amb la carta enviada per en Carles Lladó i amb les respostes del Carles
Rescalvo i en Eduard Garcia:

1. Des de la primera convocat˛ria d'un Pau Babau, o similar, mai s'ha
obligat a ningú a beure alcohol per poder-hi participar.

2. Mai ha estat al pensament dels organitzadors el fer apologia de
l'alcohol.

3. Les Pau Babau són més una festa que no pas una competició esportiva.
Prendre-s'ho d'una altra manera es voler veure el que no és.

Crec que si s'ha de culpar a algú, cal culpabilitzar a TOTS els
organitzadors d'alguna Pau Babau o similar per un igual i no només a un!

Vull fer notar que ni la 2ona. ni la 3a. Pau Babau van ser organitzades pel
COC. Si per membres del COC, entre les qual mi compto. A més en l'Ŕpoca de
la 2ona Pau Babau, jo era president del COC i no se'm va pas demanar la
dimissió per aquest tema. Així que ningú es pensi que vaig dimitir per
aquest tema!

Tot participar en la categoria "consument" a l'última Pau Babau, recordo
perfectament qui va assistir-hi i qui no, i quŔ vÓrem fer pels carrers i
locals mentre va "durar" la Pau Babau:

1. Es va tractar més d'una reunió d'amics que no pas d'una competició
esportiva.

2. Es va anar de bar en bar, per˛ no es va obligar a beure per participar-hi
(de fet va haver-hi gent que no va beure).

3. És cert el que fa referŔncia a que cada beguda tenia una puntuació, per˛
també cal clarificar que la beguda de puntuació mÓxima només es podia fer un
cop.

4. No es menciona que es podia "avituallar s˛lidament" en la majoria dels
bars que vÓrem anar.

5. No s'indica que en cap moment es va comenšar a les 21:00 i que vÓrem
acabar el "circuit" passades les 4:00 de la matinada.

6. "... v˛mits pels carrers de GrÓcia" res de res. Cal senyalar que el
comportament de tothom pel carrer va ser del tot normal i correcte: el d'un
grup d'amics que surten de nit.

Crec del tot inoportú "clarificar" a la resta d'orientadors un acte o fet al
qual no s'ha assistit, participat i/o s'ha estat present. No es sa fer-ho,
ja que no es pot parlar amb propietat i dóna tota la impressió de que es
vulgui manipular la informació. En particular, a mi em fa dubtar de la
veracitat de la resta de punts del document en els que no he estat present.

No és seriós acusar a algú, tot explicant coses que no ha vist o ha viscut
de primera mÓ! Es pot extreure conclusions molt allunyades de la veritat a
partir d'un simple comentari fora del context original!

Torno a reiterar els meus desitjos de no haver de tornar a expressar la meva
opinió sobre aquest tema.

Molt cordialment,

Assumpció Térmens
N.FCOC 126