Asunto:[fcoc] CURS DE CONTROLADORS 2009
Fecha:Miercoles, 11 de Marzo, 2009  09:35:29 (+0100)
Autor:FCOC <fcoc @....info>

Us informem que el Curs de Controladors dels dies 18 i 19 d'abril al
final es farà a l'aula que hi ha al primer pis de l'edifici de la "Casa
de l'Esport" que està a Rambla Guipúscoa, 23-25 de Barcelona.

A tots aquells interessats informar-vos de què encara hi han places
disponibles.
Per fer la vostra inscripció envieu un e-mail a fcoc@...