Asunto:[fcoc] BO i Blues
Fecha:Lunes, 17 de Junio, 2002  03:43:29 (-0700)
Autor:Lluis Cumellas <lcumellas @.......com>

Hola a tothom, per aquell que no em coneixeu sóc el Cume arribat de les amèriques.

Feia molt de temps que no corria entre vosaltres, no havia però deixat de seguir tot el que s'esdevenia per aquestes terres. Haig de dir que em va saber molt de greu tot el que ha estat passant i ara només voldria agraïr la feina ben feta de tots el BONS en aquests dos dies d'orientació i bon rotllo.

Pràcticar l'orientació als USA i més concretament a San Diego és molt difícil, trobar bons mapes, bones curses i gent jove amb qui poguer competir o sencillament gent compertir una mateixa il.lusió com és l'orientacio. Molts cops haviem d'agafar l'avió nomes pel cap de setmana o conduir mes de 5 hores amb cotxe. I aixó només per poder fer curses d'un cert nivell perquè l'ambient d'amistat que teniu entre molt de vosaltres es sencillament envejable i aixó si que és difícil de trobar. Doncs res, animar-vos a seguir lluitant per aquest fantàstic esport.

Per aquell que volgueu anar a escoltar bon blues i passar una estona junts, ens podem trobar demà dimarts al Harlem C/ comtessa de Sobradiel. Toca el meu germà, que molts de vosaltres ja coneixeu., Jo seré per allà a les 23:15 ell comença a tocar a dos quart d'onze

See you there

Lluis

Chat with friends online, try MSN Messenger: Click Here