Asunto:[fcoc] Entreno BTT-O
Fecha:Martes, 28 de Abril, 2009  11:15:05 (+0200)
Autor:Josep Selga <jselga @..............com>

Recordeu que el proper diumenge 10 de maig tot aquell que vulgui pot venir a un entreno de orientació amb btt.

La idea es preparar una mica el campionat de Catalunya que es farà el cap de setmana següent a Hostalric

i que en Furni esta preparant perquè tots ens ho passem de allò mes be.

Per a tots aquells que vulgueu, en Toni Camacho i jo os em preparat un bon entreno, amb tres fases i per a tots els nivells.

El lloc de trobada serà a la central elèctrica  de calders que hi ha a la carretera de Moià a Navarcles N-141 al km 10,9.

El preu serà de 3€ a pagar allà mateix.

Podeu fer les inscripcions als mails:

toni.camacho@terra.es

jselga@caudelaventura.com