Asunto:[fcoc] entreno btt
Fecha:Lunes, 11 de Mayo, 2009  23:45:15 (+0200)
Autor:Josep Selga <jselga @..............com>

Jo també em vull afegir al Toni Camacho i agrair als 33 participants del entreno de BTT-O la seva assistència.

Desitjar que gaudíssiu, que aprenguéssiu i que el proper diumenge ho pugueu demostrar a Hostalric.

Per nosaltres va ser un plaer que intentarem repetir altres vegades.

Per els que no van poder venir al entrenament que sapigueu que encara tenim porta mapes i que els portarem

A Hostalric el diumenge.

Salut-O a tots.

Josep.