Asunto:Re: [fcoc] Pàgines web FCOC i Copa
Fecha:Sabado, 4 de Julio, 2009  18:26:50 (+0200)
Autor:Ramon Illa <ramon.illa @.....com>

Hola,

Tenim el mateix problema. Amb el navegador Mozilla no hi ha problema per accedir a fcoc.info. (La qüestió és si realment hi ha un virus o no?)

ramon

El 4 / juliol / 2009 09:11, Joan Fernandez B. <joan.ferbal@wanadoo.es> ha escrit:

Bon dia,

M’agradaria saber si algú més es trova amb problemes per accedir a les pàgines web de la FCOC, copa, classificacions, etc. Sempre em salta l’antivirus. Teòricament ho sol·lucionen però al cap de poc ja tornem a ser-hi.

Tinc el Windows XP, el Google Chrome i l’antivirus AVAST!, no sé si és alguna d’aquestes variables però començo a estar una mica fart… L

Si algú té una sol·lució que m’ho digui si us plau…

Joan

Portabebés Tradicionales
La forma más natural de llevar a tu bebé. Bandoleras de anillas, Mei
Tai, pañuelos portabebés y más.
www.mamitai.com
¿Quieres ver tu publicidad aquí?

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça ramon.illa@gmail.com