Asunto:Re: [fcoc] Cursa d'orientacio a Venecia
Fecha:Miercoles, 5 de Agosto, 2009  16:55:50 (+0200)
Autor:Assumpcio Termens <atermens @.....com>

Bon estiu a tothom,

tal i com ha contestat la Txell, la informació de la cursa la trobarÓs a www.orivenezia.it. Aneu-hi donant una ullada per a posar-vos al dia...

La cursa aquest any és diumenge 15 novembre i a partir de setembre comenšaré a informar-vos per a fer les inscripcions amb l'equip "Catalunya".

Després de fer uns quants anys de campana, aquest any jo també hi vaig !!!

Assumpció.

El 4 / agost / 2009 14:24, Txell Badia Comas <txellbc77@gmail.com> ha escrit:
Hola Xavi,

Jo aquest any no hi aniré, per˛ pots trobar tota la informació a la pÓgina web:

http://www.orivenezia.it/

L'aniran actualitzant (en anglŔs i en italiÓ).

El tema d'inscripcions ho feiem a través de la federació (FCOC) per anar tots amb "Catalunya". I cadascú feia el pagament al compte de la FCOC amb el codi corresponent. Ens informava l'Assumpció Térmens, suposo que aquest any també serÓ ella i funcionarÓ igual.

Apa, salut i bones vacances a tothom!!
Txell

El 4 / agost / 2009 09:26, <omar.alvadoiblanco@exxonmobil.com> ha escrit:
Hola!

Contacta amb el Club Esportiu Farra-O, ells aniran segur!

Pots posar-te en contacte amb c.e.farrao@gmail.com i segur que us donen
bona info, fa molts anys que visiten aquesta cursa.

Omar

"XGREBOL@telef
onica.net"
<XGREBOL@telef To
onica.net> "fcoc@eListas.net"
<fcoc@eListas.net>
cc
08/03/2009
07:20 PM Subject
[fcoc] Cursa d'orientacio a Venecia

Please respond
"XGREBOL@telef
onica.net"
<XGREBOL@telef
onica.net>

Hola,

La meva parella i jo voldriem anar al novembre a correr la cursa
d'orientacio a Venecia.

Algu ens podria dir com ens podem apuntar o si desde la federacio ens poden
apuntar.

Anem una mica "peixos"....

Moltes gracies

Xavi

Consultas recomendadas
Seguros de motos | Ropa deportiva | Alquiler de coches | Buceo en Espa?a
(Embedded image moved to file: pic18715.gif)

Crea tu
propia Red
Social de
Noticias
O participa
en las
muchas ya
creadas. ?Es
lo ?ltimo,
es ?til y
divertido!
?A qu?
esperas?
es.corank.co

Est?s subscrit a aquesta llista amb l'adre?a
omar.alvadoiblanco@exxonmobil.com

Consultas recomendadas
Aventuras y viajes | Buceo profesional | Centros de buceo | Compra, venta y alquiler de coches

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša txellbc77@gmail.com

Consultas recomendadas
Palos y accesorios de Golf | Viajes | Golf | Alquiler de coches

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša atermens@gmail.com