Asunto:[fcoc] Pŕgines web FCOC i Copa
Fecha:Sabado, 4 de Julio, 2009  09:11:35 (+0200)
Autor:Joan Fernandez B. <joan.ferbal @.......es>

Bon dia,

M’agradaria saber si algú més es trova amb problemes per accedir a les pŕgines web de la FCOC, copa, classificacions, etc. Sempre em salta l’antivirus. Teňricament ho solˇlucionen perň al cap de poc ja tornem a ser-hi.

Tinc el Windows XP, el Google Chrome i l’antivirus AVAST!, no sé si és alguna d’aquestes variables perň començo a estar una mica fart… L

Si algú té una solˇlució que m’ho digui si us plau…

Joan