Asunto:RV: [fcoc] Pregunta sobre reglament
Fecha:Domingo, 13 de Septiembre, 2009  22:11:45 (+0200)
Autor:Annabel Fernandez Valledor <afernandezvalledor @..edu>

-----Mensaje original-----
De: Daniel Vives [mailto:daniel.vives@ono.com]
Enviado el: domingo, 13 de septiembre de 2009 22:07
Para: afernandezvalledor@ub.edu
Asunto: Re: [fcoc] Pregunta sobre reglament

Annabel,

sóc en Dani, del COC.

Clarament guanya l'equip que primer arriba (with the first to finish being
the winner), però també guanya l'equip amb el menor temps (The winning
time). Evidentment, no es contempla la possibilitat que qui primer arriba no
tingui també el menor temps: el reglament IOF 2009 no contempla la sortida
en massa de la tercera posta, que és el que permetria entrar primer amb un
temps global de l'equip no guanyador.

Si la cursa de relleus hagués estat WOC, la IOF ens l'hauria anul.lat i no
hi hauria guanyador.
De tota manera, en el cas concret (i com que la IOF no mirava...) i si jo no
m'he perdut cap detall, l'equip KOK va fer menys temps i va entrar abans,
per tant no tenim el dil.lema. Si hagués entrat abans gràcies a la segona
sortida en massa però amb més temps, coincideixo amb en Santi que caldria
valorar la suma de temps de tot l'equip. Crec que és el preu que cal pagar
de no allargar la festa dels relleus avançant la darrera posta dels equips
que queden...

Dani

En/na Annabel Fernandez Valledor ha escrit:

> [...]
> massa. Durant la tercera posta, el corredor del KOK, un fiera,
> adelanta al corredor del VO (que esta tenint molts problemes) i entra
> a meta abans que ell. De fet, el corredor del VO perd molt de temps i
> entra a meta molt més tard que el tercer corredor del KOK. Mentrestant
> el corredor de la segona posta del KOK tambe ha arribat a meta. La
> suma de temps dels tres corredors del KOK es inferior al temps
> invertit per l’equip VO en finalitzar el relleu. Quin equip acaba per
> davant de qui en la classificacio general ¿???

<http://egrupos.net/clk/0/13334/4915/64616e69656c2e7669766573406f6e6f2e636f6
d5a>