Asunto:RV: [fcoc] Pregunta sobre reglament
Fecha:Lunes, 14 de Septiembre, 2009  00:51:03 (+0200)
Autor:Annabel Fernandez Valledor <afernandezvalledor @..edu>

De: lluis ollora [mailto:lluisollora@gmail.com]
Enviado el: domingo, 13 de septiembre de 2009 23:55
Para: afernandezvalledor@ub.edu
Asunto: Re: [fcoc] Pregunta sobre reglament

Hola Annabel,

Sense mirar el reglament per lògica, quan un corredor surt en massa en aquest cas el segon o el tercer, vol dir que no ha fet el relleu. Sinó ha fet el relleu, queda desqualificat i no hi ha CAP SUMA DE TEMPS. Ja que dic jo, és una cursa de relleus????, És com si no fas correctament el relleu quedàs desqualificat, doncs llavors si el segon o el tercer rellevista surt en massa, vol dir que no hi hagut relleu (desqualificat i punt).

Salut

Lluís-O (el controler de Vacances)

2009/9/13 Annabel Fernandez Valledor <afernandezvalledor@ub.edu>

Afegeixo dos altres opinions que acabo de rebre. Fem la discussio oberta, ja que m’interessa que hi hagi debat sobre aquest punt del reglament internacional.

Molt bones Annabel.

Soc en Santi del NIE.

Jo per el que ser i amb afecta el cronometratge o sigui l'sportident, guanya la suma dels tres temps del participants, ja que si un dels participants ha sortit amb sortida de retard, no els penalitza, i s'hauria de penalitzar aquest equip manualment i com amb temps? en quin temps??????

Aquesta seria la meva resol·loció si jo hages de decidir..

Santi Guti.

Hola,
Ja m'ho semblava (més que res perquè si surts en massa en la 2a o 3a posta és que les coses no van bé) i és que tot equip que hagi de sortir en massa queda posicionat darrere la resta (que ho han fet "normal").
I ho he buscat i...efectivament...punts 24.7

Com va la panxeta?? Ja dóna patades??
Vinga cuida't molt.

Suposo que he encertat...sinó m'ho dius jejee.

Oriol Andreu