Asunto:Re: RV: [fcoc] Pregunta sobre reglament
Fecha:Lunes, 14 de Septiembre, 2009  11:50:42 (+0200)
Autor:Salut Masip <salutmasip @.....com>

bon dia,

pels que no en sabem gaire del tema, algú em pot explicar quan es duu a terme la sortida en massa? doncs aquest any he participat a la primera cursa de relleus.

No sé si l'hora de sortida en massa del 3r rellevista és coneguda o no abans de comenšar la cursa (ho comento pel tema estratŔgia que comenta en Carlos).

Sense saber gaire del tema, per˛, em permeto el "luxe" d'opinar / qŘestionar-me alguns punts...
No crec que s'hagi d'eliminar un equip per sortir en massa, ja que una mala cursa la pot tenir tothom, o potser només la pot tenir el 3r rellevista? A fi de comptes, l'equip guanyador és el que no s'equivoca en cap relleu.
Quina grÓcia té sortir en massa si saps que directament estÓs desqualificat?
Quina ventatja té sortir en massa com a 3r rellevista si els circuits no són iguals?
Potser si els entesos dieu que sortir en massa té ventatja es podria penalitzar amb Xminuts?

GrÓcies per plantejar i opinar sobre temes interessants, Annabel,á falten gaires capítols per la solĚlució?

Salut.

2009/9/14 Carlos Casado Martínez <ccasado@gmail.com>
Hola de nou,

Llegint el missatge d'en Lluís un diria que el tercer rellevista estÓ desqualificat. En realitat no és així donat que la sortida en massa estÓ contemplada dins del reglament com una part de la cursa de relleus.

La qŘestió que em crida l'atenció és que tal com estÓ el reglament IOF els rellevistes 1er i 2on tenen un límit de temps més estricte que el 3er. Per˛ aix˛ no hauria de ser un problema, al cap i a la fi estem parlant d'una cursa per equips on el que compta és el temps de l'equip, no els dels rellevistes. Si es seguís aquesta norma els equips haurien de tenir aquest fet dins de l'estratŔgia del equip.

No?

Carlos