Asunto:[fcoc] Re: Cursa popular orientació M'09
Fecha:Lunes, 21 de Septiembre, 2009  15:20:36 (+0200)
Autor:MM <mmigueld @.....com>

Alguns ja m'heu picat la cresta, i amb raó, perquè no he informat la data de l'event. Perdoneu, és que jo ho tinc tan clar quan és la Mercè... !

La data és dijous 24 de setembre

Perdoneu les molèsties

Mercè Miguel, COC

2009/9/21, MM <mmigueld@gmail.com>:
Amb motiu de les Festes de la Mercè'09, i emmarcada dins dels actes de la festa major, el club COC organitza, juntament amb l'Ajuntament de Barcelona, una activitat d'Orientació popular que tindrà lloc pels voltants del Port olímpic i el barri de la Barceloneta.

PROGRAMA

de 10:00 a 18:00

Activitat lúdica adreçada a qualsevol persona que vulgui provar què és això de l'orientació. Es tractarà de completar un circuit permanent, tot contestant una pregunta lligada a cada fita.

19:00

Cursa popular d'orientació urbana. Score. Circuit llarg (30 fites) i curt (20 fites). Obert a tothom, federats o no. Sortida en massa.

Per participar, enviar un mail a mmigueld@gmail.com

La participació és gratuïta, no valen excuses ni crisis!

PUNT DE TROBADA

Us hi esperem!

Club COC

--