Asunto:Re: [fcoc] Avís als inscrits a Carcassonne
Fecha:Miercoles, 21 de Octubre, 2009  12:12:03 (+0200)
Autor:Assumpcio Termens <atermens @.....com>

Bon dia a tothom,

des de la FCOC s'ha escrit a l'organització per demanar que les llicències FCOC siguin vàlides, ja que l'assegurança mèdica cobreix competicions a l'estranger.

Estic a l'espera de que em contestin alguna cosa, tanmateix compteu amb el cas pitjor (fer el certificat). Tant aviat sàpiga alguna cosa us ho reenvio.

Assumpció.

El 21 / octubre / 2009 11:54, Alba Serrat <aserratg@gmail.com> ha escrit:

Bon dia a tots,

Us adjunto una informació que crec important per tots aquells que esteu inscrits a les curses de Carcassonne (cap de setmana del 31/10 - 1/11)

Han penjat a la web (http://sportnat.com/alarico/) l'arxiu "Race Instructions" on diu:

Be careful : Medical certificate compulsory for all non-licensed runners and runners who have obtained their license outside France.

http://ffco.asso.fr/site%20guigui/Autoextract/pages/vie-des-clubs/2009/Certificat%20M%E9dical.pdf

Es veu que cal que un metge us signi el pdf del link per a poder córrer a les curses! Tant pels no-federats com pels federats no-francesos!!

Fins aviat!

--
Alba Serrat

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça atermens@gmail.com