Asunto:[fcoc] IKALANA!!
Fecha:Viernes, 17 de Agosto, 2001  19:54:58 (+0100)
Autor:Rodriguez, Daniel <Daniel.Rodriguez @.......com>

IKALANA!!!!

Aquest dimecres 15 on la meitat dels orientadors estan de vacances i l'altre
meitat concentrats pel campionats de França i el WMOT, es disputava al sud
de França (a 400 km de Barcelona) la 3º edicio de la prova mes dura de 1 dia
de orientació que es fa al pais vei:el raid IKALANA. Es un raid individual
amb distancia de 30 km  en linea recta i 2000 m de desnivell acumulats.

La cronica detallada d'aquest raid la podreu seguir al proper butlleti.
Unicament remarcar dos fets:

-El tracte rebut a Villefranche de Panat , centre de competicio,pels tres
catalans que anavem, ha sigut esplendit. En el primer contacte a la oficina
del Ajuntament, ja ens esperavem i ens vam sorpendre amb un "Barcelona es
bona si la borsa sona...." en perfecte catala. De fet a Villafranche(a 250
km de la frontera)  hem fet servir mes el castella i a vegades el catala per
comunicar-nos que el frances. El tracte per la organització magnific: cap
pega, encara que ens haviem inscrit el dia abans ...i sense recarrec. A la
sortida es van fer fotos a nosaltres tres i no a les estrelles franceses. A
la arribada ens van entrevistar per megafonia (maleit el meu horroros
frances). Moltes vegades va sortir el nom catalans com participacio
internacional. Estaven contents de que per primera vegada algu no frances
participes al Ikalana. Estem acostumats als raids a França a tenir una
rebuda magnifica i fa temps que el topic dels francesos no funciona amb la
gent d'orientació. Pero al Ikalana mai m'havia trobat tan be i tant a casa
sense estar a Catalunya. MOLTES GRACIES GENT DE VILLAFRANCHE DE PANAT!!

-L'altre punt es el esportiu. Dels 3 integrants catalans, jo corria el
circut intermig de 20 km i en Pep Mayoles el llarg de 30 km. Comentar que el
terreny era una mica verd pero amb zones molt obertes de prats amb molts
turons. Hi havia moltissims camins i pobles maquisims a les boreres del riu
Tarn. Portavem un mapa 1:25.000 de orientacio platificat molt bo. Previ al
circuit es feia un trail de 4.5 km per arribar al triangle. Per la meva part
es tractava de una etapa llarga de raid pero amb ritme de cursa d'orientacio
que matxacava molt amb constats baixades i pujades. Encara avui em fant mal
les cames

El fet es que a la categoria llarga el primer va ser Sebastien Sxay,
guanyador del campionat de França de Raids, amb 5:30!!!. El segon el campio
de França de Orientacio Eddie Wymer a 5 minuts. ....I el tercer en Josep
Mayolas del COC amb 7:05.... Acabar i a mes quedar 3º al IKALANA la prova
mes dura d'orientacio diu molt...FELICITATS JOSEP!

Dani Rodriguez

This email and any files transmitted with it are confidential and
intended solely for the use of the individual or entity to whom they
are addressed.
Sony cannot accept liability for statements made which are clearly
the sender's own and not made on behalf of Sony.
(01)

http://www.eListas.net/