Asunto:[fcoc] RE: [controladors] Curiositat triangle de sortida
Fecha:Jueves, 29 de Octubre, 2009  07:57:37 (+0100)
Autor:Annabel Fernandez Valledor <afernandezvalledor @..edu>

En resposta a un email enviat a llista controladors (veieu mes avall):

Hola a tots,

En principi, el triangle de sortida estava perfectament marcat segons normativa iof. Us pastejo la traduccio al catala d’aquest punt, la qual apareixera en el reglament oficial fcoc valid des de l’1 de gener 2010:

20.2 El punt on comença l’orientació del primer tram ha d’aparèixer al mapa com un triangle de sortida. Aquest punt, si no coincideix amb la línia de sortida, ha d’estar marcat sobre el terreny amb una tela de control sense dispositiu de marcatge.

Tambe comentar-vos que si la ruta al triangle esta marcada com a ruta obligatoria (es a dir amb cintes a seguir), es obligatori passar pel triangle.

El que sí hem d’intentar es que aquesta tela de control estigui ben visible, no amagada. Pero vaja, crec que a moia es veia perfectament.

Com que la questio em sembla prou interesssant, la reenvio a la llista general.

Annabel