Asunto:[fcoc] "CATALUNYA al MOV2009" - Butlletí num. 005
Fecha:Martes, 3 de Noviembre, 2009  16:50:13 (+0100)
Autor:Assumpcio Termens <atermens @.....com>

Aquest és un missatge pels orientaires que van al XXX Meeting Orientamento Venezia.

Aquest any, com que hi participo, m'ocuparé de recollir els dorsals i repartir-los. Les inscripcions ja estan fetes i pagades.

El llistat d’inscrits de Catalunya, per si voleu revisar les vostres dades, és a:

http://www.orivenezia.it/OrigareASP/RicercaLiberaConf.asp?lang=ita&idun=58

Ja sé que falten dies, però per motius personals, seré a Itàlia des de dijous 5 de novembre i enllaçaré directament amb Venècia. No garanteixo que pugui connectar-me a Internet durant aquest temps i pugui consultar el correu. Si que tindré mòbil (el meu número és +34 607 23 25 29), però agrairia  que només contacteu per casos urgents i que ho feu via SMS.

Per evitar haver-nos d’anar al darrera durant tot el cap de setmana, busqueu-me DISSABTE DIA 14 A LES 13:15, al vestíbul del Palasport Arsenale (lloc de competició) i us lliuraré els dorsals.

Crec que és el millor moment, donat que és gairebé 1 hora abans del Park-O del dissabte i és el dia abans de la competició: recordeu que aquest any s'ha d'agafar un vaporetto per arribar la sortida i que la primera sortida serà a les 9:30. Últim any que ho varen fer així, s'havia d'agafar el vaporetto 30 minuts abans aproximadament.

En el cas de no recollir-ho, diumenge a partir de les 8:30, haureu de cercar a la sala del Arsenale (on es podran deixar les bosses) una senyera on trobareu enganxats els dorsals que no s'hagin recollit.

Adjunto link amb mapa: <http://maps.google.it/maps?f=q&hl=it&geocode=&q=45.432875,12.350982&ie=UTF8&ll=45.433048,12.350972&spn=0.006942,0.018775&t=h&z=16>

Encara que porti mòbil, intenteu ser puntuals, sobretot per que jo també he de córrer, tant dissabte com diumenge.

Teniu tota la informació de la competició a http://www.orivenezia.it/ (evidentment encara no hi ha penjades hores de sortida i normalment ho fan a mitjans de la mateixa setmana).

Salut i sort, tant pels que vindreu a Venècia com els que no.

Assumpció.