Asunto:Re: [fcoc] Mapes extraviats Carcassonne
Fecha:Miercoles, 4 de Noviembre, 2009  23:21:37 (+0100)
Autor:Montse Puig <montsepuigvives @.....com>
En respuesta a:Mensaje 5029 (escrito por Anna Torrent)

Bones!

Jo també tinc mapes de Carcassonne. Són de la cursa de llarga distāncia del diumenge.
- Circuit C: Sauret
- Circuit A1: Sense nom
Són a la FCOC, si voleu els podeu venir a buscar o sinó els duré a Mataró.

Fins a Mataró!

Montse (Aligots)

2009/11/4 Anna Torrent <canpingu@hotmail.com>

> [...]

    Molt bones,

  Han arribat a les meves mans un parell de mapes de la cursa de mitja distāncia del passat dissabte (primera cursa, a la tarda).
 - Un d'ells té nom: Meritxell Vives.
 - L'altre és del circuit A2.

  Els duré a la propera cursa de Copa (Mataró) o, si no us anés bé i sou de Barcelona ciutat, us els puc passar en mā. En aquest cas, ja m'ho faríeu saber ;)

  Bona setmana a tothom!!

   Anna Torrent (BO)

Keep your friends updated— even when you’re not signed in.
Consultas recomendadas
Ropa deportiva | Alquiler de coches | Buceo en España | Camisetas de todo tipo

Estās subscrit a aquesta llista amb l'adreįa montsepuigvives@gmail.com