Asunto:[fcoc] Enciclopedia
Fecha:Sabado, 15 de Mayo, 2010  04:13:43 (-0700)
Autor:teresa gri <xopxop7 @.....es>

ENCICLOPÈDIA DE L’ESPORT CATALÀ

Antecedents. El 21 del desembre passat, la Secretària General de l’Esport va notificar als clubs l’edició de l’Enciclopèdia. Al cap d’un temps sense iniciatives, vaig oferir a la Fede la meva col·laboració per coordinar el tema ja que sembla del tot convenient que la nostra orientació hi sigui amb la seva màxima representativitat.

Estat actual de la proposta. Queda adjunta, amb noves entrades. I en ella es pot comprovar que, després del temps transcorregut i de la fatigant, per ambdues parts, insistència a la que m’he vist obligat a sotmetre-us, de prop de 100 entrades queden 7 clubs i 29 federats sense dades o amb dades incompletes.

Recomanació als que hi tinguin interès. Mirar el nom de cada entrada; llegir les que es creguin convenients i comparar-les amb altres similars i completes; esmenar-les, si cal, i completar –en blau, sisplau– les dades en vermell i totes les que faltin de cada entrada pròpia; avisar als companys que hi siguin però amb manca de dades o que hi  han de ser i no hi són.

Gestions immediates. El dilluns 23 de maig, tornant de Palència, afegiré a cada entrada les dades que hagueu enviat a carlesllado@gmail.com i, quan la Fede hi doni  el vist i plau, enviaré totes les entrades que estiguin completes a l’editorial. L’editorial  demana amb urgència les entrades que comencen amb A,B i C. I jo totes les altres.

Responsabilitat. Després d’aquesta última gestió, demano que em traieu de sobre  tota  responsabilitat,  tant pels possibles greuges comparatius i errors o deficiències, com pel fet que no  siguin a l’Enciclopèdia tots els que hi haurien de ser. Ja està.

Vinga, nois i noies, a més d’entrenar, ara toca espavilar-se. Ja!

[Adjunto no mostrado: =?utf-8?B?RU5DSUNMT1DDiERJQSAxNSBtYWlnLmRvYw==?= (application/msword) ]