Asunto:RE: [fcoc] Consulta routegadget
Fecha:Lunes, 13 de Septiembre, 2010  21:15:45 (+0000)
Autor:benet totusaus <benitutu @.......com>
En respuesta a:Mensaje 5696 (escrito por Annabel Fernandez Valledor)

Hola Annabel ,

A mi em passava el mateix i actualitzant el Java, com diu en Daniel, ja em funciona. (reduint el zoom jo no aconseguia veure res).  Link actualitzacio Java

Saluttttt

bEnEt tOtUsAUs

From: afernandezvalledor@ub.edu
To: fcoc@elistas.net
Date: Mon, 13 Sep 2010 08:45:13 +0200
Subject: [fcoc] Consulta routegadget

Tinc una consulta sobre el routegadget, a veure si algu s’hi ha trobat amb el mateix problema i com l’ha solucionat.

Quan obro l’aplicacio de routegadget per a veure al prova de Capolat – mitja distancia no tinc cap problema; veig el mapa, puc posar el meu recorregut, etc. En canvi quan intento obrir la distancia llarga em diu que el camp no s’ha trobat. veig, pero, abans d’intentar obrir l’aplicacio, que 29 persones han carregat els seus recorreguts.

Te algo a veure aixo amb el format de carrega del mapa i la versio de java que jo utilitzo? pot ser un problema de la meva configuracio de seguretat?

Merci

Annabel F. Valledor

Dpt. Fisiologia, Fac. Biologia

Universitat de Barcelona