Asunto:Re: [fcoc] Consulta routegadget
Fecha:Lunes, 13 de Septiembre, 2010  10:07:21 (+0200)
Autor:Daniel Vives <daniel.vives @...com>

El mapa de la llarga és un pèl gros i segons la configuració del java es troba que no té prou memòria. Jo ho vaig solucionar actualitzant el java a la última versió. També sé d'algú que va aconseguir veure el mapa reduint el zoom.

Dani

Al 13/09/2010 08:45 AM, En/na Annabel Fernandez Valledor ha escrit:

Tinc una consulta sobre el routegadget, a veure si algu s’hi ha trobat amb el mateix problema i com l’ha solucionat.

Quan obro l’aplicacio de routegadget per a veure al prova de Capolat – mitja distancia no tinc cap problema; veig el mapa, puc posar el meu recorregut, etc. En canvi quan intento obrir la distancia llarga em diu que el camp no s’ha trobat. veig, pero, abans d’intentar obrir l’aplicacio, que 29 persones han carregat els seus recorreguts.

Te algo a veure aixo amb el format de carrega del mapa i la versio de java que jo utilitzo? pot ser un problema de la meva configuracio de seguretat?

Merci

Annabel F. Valledor

Dpt. Fisiologia, Fac. Biologia

Universitat de Barcelona