Asunto:[fcoc] Més informació Campionat d'Espanya de Centres Esco lars
Fecha:Lunes, 20 de Septiembre, 2010  10:13:43 (+0200)
Autor:lluis ollora <lluisollora @.....com>

Bon Dia a Tothom,

Aquest cap de setmana he estat a Cadis (Caños de Meca), on és faran els Campionats d'Espanya de Centres Escolars, els dies 20 i 21 de Novembre del 2010. M'han explicat que des de la FEDO, si aquí a Catalunya arribem a omplir un autocar, mínim amb 8 equips  (5 corredors + responsable), ens podem subvencionar el viatge. Això m'ho confirmaran a principis d'octubre.

He preguntat el tema de l'allotjament, hi han dues opcions: 1) anar al suelo duro totalment gratuït. 2) Agafar un apartament tot el Cap de setmana per 80€ per equip (5 +1) que surt a uns 13'5€ per cap.

La manutenció m'han comentat que segurament sortirà per: Esmorzars (2'5€) i dinars i sopars (6€) o sigui tot el cap de setmana per uns 30€ per cap.

La gent interessada no desaprofiteu l'ocasió, ja que podeu fer un viatge per menys de 50€, inclòs el menjar i l'allotjament.

Aniria mot bé que aneu confirmant tots aquells centres que estigueu interessats per començar a omplir l'autocar.

No espereu a última hora a confirmar l'assitència, ja que aquest pack de preus és pot esgotar. De moment els preus no son oficials però sortiran en breu. I quan abans confirmen la nostra assistència, més econòmic ens sortirà el viatge. És una oportunitat única i que val la pena, sobretot per conèixer el món d'aquest esport i els que ho coneixem per gaudir de la competició en uns terrenys increïbles.

És farà també una cursa Open pels responsables (però esta per confirmar).

Nota Important per tots aquells que esteu en el grup de tecnificació (anys 1997-1996 i 1995-1994):

José Samper que és el director tècnic de la FEDO m'ha comunicat que aquesta prova serà molt important per tots aquells que esteu pre-seleccionats o voleu representar a la selecció espanyola en els Jocs Mundials Escolars que es faran en Itàlia després de Setmana Santa. O sigui que ja podeu començar a fer un equip en el vostre Centre.

Per qualsevol dubte en contesteu el mail o us poseu en contacte per tlf:650-01-97-13 (Lluís Ollora)

Link del Campionat:

--
Lluís Ollora (Seleccionador Català sub-20)