Asunto:[fcoc] kaos brújula
Fecha:Jueves, 21 de Octubre, 2010  15:27:57 (+0200)
Autor:Salut Masip <salutmasip @.....com>

Bona tarda orientaires,

aquí va una de bona...

fa un any que faig servir la brújula de dit a la mà esquerra perquè sóc dretana, l'últim dia que vaig "córrer" em vaig parar a pensar i crec que el meu cap funciona al revés (si és que funciona gaire...), o sigui que hauria de fer servir una brúixola de dreta (esquerrans-zurdos).

Abans de comprar-me-la (no sé ni si existeix en tots els models), m'agradaria poder-ho provar.

Algú de vosaltres coneix algun cas similar? sabeu si hi ha algun lloc que em puguin fer un "lloguer" per poder-ho provar?

Gràcies a tots pel vostre temps,

ens veiem per Gòsol,

Salut Masip.