Asunto:RE: [fcoc] kaos brúj ula
Fecha:Jueves, 21 de Octubre, 2010  22:39:57 (+0200)
Autor:Josep Mayolas Casas <josepmayolas @.......com>

Hola Salut,

M'atreveixo a contestar-te públicament, perquŔ  és un tema que sempre m'ha intrigat. I algú potser hi posa llum...
AcadŔmicament diuen una cosa per˛ jo la veritat... fa catorze anys que porto la brúixola de dit a la dreta i en fa bastants més que sóc dretÓ (idees polítiques al marge). La veritat és que alguna vegada que m'han deixat una brúixola d'esquerres m'he sentit com en Fredie Mercuri a una convenció del partit republicÓ americÓ.
No sé, potser sóc estrany, per˛ sóc així...

PEP MAYOLAS

Date: Thu, 21 Oct 2010 15:27:57 +0200
From: salutmasip@gmail.com
To: fcoc@elistas.net
Subject: [fcoc] kaos brújula

Bona tarda orientaires,

aquí va una de bona...

fa un any que faig servir la brújula de dit a la mÓ esquerra perquŔ sóc dretana, l'últim dia que vaig "córrer" em vaig parar a pensar i crec que el meu cap funciona al revés (si és que funciona gaire...), o sigui que hauria de fer servir una brúixola de dreta (esquerrans-zurdos).

Abans de comprar-me-la (no sé ni si existeix en tots els models), m'agradaria poder-ho provar.

Algú de vosaltres coneix algun cas similar? sabeu si hi ha algun lloc que em puguin fer un "lloguer" per poder-ho provar?

GrÓcies a tots pel vostre temps,

ens veiem per G˛sol,

Salut Masip.
Consultas recomendadas
Camisetas de todo tipo | Coches: seguros, alquiler, venta | Deporte y Aventura | Golf

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša josepmayolas@hotmail.com