Asunto:Re: [fcoc] kaos brújula
Fecha:Jueves, 21 de Octubre, 2010  22:59:04 (+0200)
Autor:Daniel Vives <daniel.vives @...com>

Diria que tots els models tenen la versió de mà dreta i de mà esquerra. I fins i tot n'anuncien una de canell.
Jo sóc dretà i la porto a l'esquerra. És que per fer el senglar o el mico quan se m'acut travessar verds catalans vull la dreta lliure per poder progressar.

D'altra banda, em sembla que amb l'esquerra no aconseguiria mai encertar el forat de l'sportident. Amb la dreta ja ho trobo difícil...

A casa tots (5) la duem a l'esquerra. Però també conec famílies de dretes.

Dani

Al 21/10/2010 15:27 PM, En/na Salut Masip ha escrit:
Bona tarda orientaires,

aquí va una de bona...

fa un any que faig servir la brújula de dit a la mà esquerra perquè sóc dretana, l'últim dia que vaig "córrer" em vaig parar a pensar i crec que el meu cap funciona al revés (si és que funciona gaire...), o sigui que hauria de fer servir una brúixola de dreta (esquerrans-zurdos).

Abans de comprar-me-la (no sé ni si existeix en tots els models), m'agradaria poder-ho provar.

Algú de vosaltres coneix algun cas similar? sabeu si hi ha algun lloc que em puguin fer un "lloguer" per poder-ho provar?

Gràcies a tots pel vostre temps,

ens veiem per Gòsol,

Salut Masip.

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça daniel.vives@...