Asunto:RE: [fcoc] kaos brúj ula
Fecha:Domingo, 24 de Octubre, 2010  20:52:32 (+0200)
Autor:Manel Tostˇn <mtoston69 @.......com>

Hola a tothom,

Jo tinc una brúixola de les que diu en Roger. La he provat a les dues mans, i haig de dir que quan la porto a l'esquerra normalment faig mitja hora més que el guanyador, en canvi, quan la porto a la dreta només em treu trenta minuts ;-))

Manel

Date: Fri, 22 Oct 2010 07:48:42 +0200
From: rogercasalfdez@gmail.com
To: salutmasip@gmail.com
CC: fcoc@elistas.net
Subject: Re: [fcoc] kaos brújula

Bon dia,

Crec que el millor és córrer amb el model de brúixola que més c˛mode et trobis. La brúixola, com la roba o el calšat és un tema molt personal i cadascú amb les seves necessitats tria la que més li convé.

Com diu en Carles, la brúixola de dit sol funcionar millor per a les curses rÓpides amb constants canvis de direcció. És una brúixola més Ógil. Amb la de tauleta i amb limbe giratori t'assegures bons rumbs en cursa, per˛ és menys manejable.

Pel que fa al tema de la mÓ dreta o esquerra, el mateix. Com un es trobi més c˛mode i a gust corrent, millor.
És bo saber que la marca Moscow Compass té models de brúixola de dit reversibles. És a dir, que la mateixa brúixola et pot servir per a la mÓ dreta o l'esquerra. Simplement cal treure el limbe i posar-lo a l'altre costat.

Vinga, espero haver pogut ajudar una mica
Roger

El 21 dĺoctubre de 2010 15:27, Salut Masip <salutmasip@gmail.com> ha escrit:
Bona tarda orientaires,

aquí va una de bona...

fa un any que faig servir la brújula de dit a la mÓ esquerra perquŔ sóc dretana, l'últim dia que vaig "córrer" em vaig parar a pensar i crec que el meu cap funciona al revés (si és que funciona gaire...), o sigui que hauria de fer servir una brúixola de dreta (esquerrans-zurdos).

Abans de comprar-me-la (no sé ni si existeix en tots els models), m'agradaria poder-ho provar.

Algú de vosaltres coneix algun cas similar? sabeu si hi ha algun lloc que em puguin fer un "lloguer" per poder-ho provar?

GrÓcies a tots pel vostre temps,

ens veiem per G˛sol,

Salut Masip.
Consultas recomendadas
Camisetas de todo tipo | Coches: seguros, alquiler, venta | Deporte y Aventura | Golf

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša rogercasalfdez@gmail.com

Consultas recomendadas
Compra, venta y alquiler de coches | Escuelas de buceo | Impresiones en camisetas | Seguros de motos

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša mtoston69@hotmail.com