Asunto:=?ISO-8859-1?Q?Re=3A_=5Bfcoc=5D_kaos_br=FAjula?=
Fecha:Domingo, 24 de Octubre, 2010  22:33:55 (+0200)
Autor:Salut Masip <salutmasip @.....com>
En respuesta a:Mensaje 5796 (escrito por Manel Tostón)

Gracies a tots per les vostres indicacions i valoracions, he arribat a
unes conclusions:
~ hi ha bruixoles reversibles.
~ quan un s'acostuma (encara no sé pq) a portar-la a una ma, ja no es
planteja canviar.
~ sobretot, sobretot, cada loco por su tema.

Gracies de nou, deixo ara el tema sobre la taula per tots,

salut masip
UES.

El 24/10/10, Manel Tostón <mtoston69@hotmail.com> ha escrit: