Asunto:Re: [fcoc] kaos brújula
Fecha:Jueves, 21 de Octubre, 2010  23:18:27 (+0200)
Autor:Carles LorÚ <carleslore @.......com>

Hola a tothom,

pot ser un debat interessant ... Jo sóc dretÓ i a les curses de llarga distÓncia porto la brúixola (que és de limbe m˛bil)  a l'esquerra amb el rumb que he de seguir i el mapa a la dreta marcant amb el polze per on passo. Perdo una mica de temps per˛ vaig més segur.
A les curses de mitja distÓncia on hi ha moltes fites amb trams curts, canvis de direcció i bona penetrabilitat, porto la brúixola (ara de limbe fix) a la mÓ dreta sobre el mapa. Perdo menys temps per˛ tinc la sensació que els rumbs no són tan precisos.

Suposo que depŔn de si ets esquerrÓ o no i del tipus de tŔcnica que apliquis per˛, sobretot, de quina manera et sents més c˛mode i més segur.

Suposo que no he ajudat gaire, oi?

Carles Loré

Sent: Thursday, October 21, 2010 10:39 PM
Subject: RE: [fcoc] kaos brújula

Hola Salut,

M'atreveixo a contestar-te públicament, perquŔ  és un tema que sempre m'ha intrigat. I algú potser hi posa llum...
AcadŔmicament diuen una cosa per˛ jo la veritat... fa catorze anys que porto la brúixola de dit a la dreta i en fa bastants més que sóc dretÓ (idees polítiques al marge). La veritat és que alguna vegada que m'han deixat una brúixola d'esquerres m'he sentit com en Fredie Mercuri a una convenció del partit republicÓ americÓ.
No sé, potser sóc estrany, per˛ sóc així...

PEP MAYOLAS

Date: Thu, 21 Oct 2010 15:27:57 +0200
From: salutmasip@gmail.com
To: fcoc@elistas.net
Subject: [fcoc] kaos brújula

Bona tarda orientaires,

aquí va una de bona...

fa un any que faig servir la brújula de dit a la mÓ esquerra perquŔ sóc dretana, l'últim dia que vaig "córrer" em vaig parar a pensar i crec que el meu cap funciona al revés (si és que funciona gaire...), o sigui que hauria de fer servir una brúixola de dreta (esquerrans-zurdos).

Abans de comprar-me-la (no sé ni si existeix en tots els models), m'agradaria poder-ho provar.

Algú de vosaltres coneix algun cas similar? sabeu si hi ha algun lloc que em puguin fer un "lloguer" per poder-ho provar?

GrÓcies a tots pel vostre temps,

ens veiem per G˛sol,

Salut Masip.
Consultas recomendadas
Camisetas de todo tipo | Coches: seguros, alquiler, venta | Deporte y Aventura | Golf

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša josepmayolas@hotmail.com

EstÓs subscrit a aquesta llista amb l'adreša president@fcoc.info