Asunto:Re: [fcoc] kaos brújula
Fecha:Viernes, 22 de Octubre, 2010  07:48:42 (+0200)
Autor:Roger Casal <rogercasalfdez @.....com>

Bon dia,

Crec que el millor és córrer amb el model de brúixola que més còmode et trobis. La brúixola, com la roba o el calçat és un tema molt personal i cadascú amb les seves necessitats tria la que més li convé.

Com diu en Carles, la brúixola de dit sol funcionar millor per a les curses ràpides amb constants canvis de direcció. És una brúixola més àgil. Amb la de tauleta i amb limbe giratori t'assegures bons rumbs en cursa, però és menys manejable.

Pel que fa al tema de la mà dreta o esquerra, el mateix. Com un es trobi més còmode i a gust corrent, millor.
És bo saber que la marca Moscow Compass té models de brúixola de dit reversibles. És a dir, que la mateixa brúixola et pot servir per a la mà dreta o l'esquerra. Simplement cal treure el limbe i posar-lo a l'altre costat.

Vinga, espero haver pogut ajudar una mica
Roger

El 21 d’octubre de 2010 15:27, Salut Masip <salutmasip@gmail.com> ha escrit:
Bona tarda orientaires,

aquí va una de bona...

fa un any que faig servir la brújula de dit a la mà esquerra perquè sóc dretana, l'últim dia que vaig "córrer" em vaig parar a pensar i crec que el meu cap funciona al revés (si és que funciona gaire...), o sigui que hauria de fer servir una brúixola de dreta (esquerrans-zurdos).

Abans de comprar-me-la (no sé ni si existeix en tots els models), m'agradaria poder-ho provar.

Algú de vosaltres coneix algun cas similar? sabeu si hi ha algun lloc que em puguin fer un "lloguer" per poder-ho provar?

Gràcies a tots pel vostre temps,

ens veiem per Gòsol,

Salut Masip.
Consultas recomendadas
Camisetas de todo tipo | Coches: seguros, alquiler, venta | Deporte y Aventura | Golf

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça rogercasalfdez@gmail.com