Asunto:[fcoc] ROGAINING I PETIT FAVOR
Fecha:Lunes, 24 de Enero, 2011  20:41:20 (+0100)
Autor:Georgina Dalmau <georgina @.................es>

Hola Companys de la orientació!

Com alguns de vosaltres sabeu aquest cap de setmana va ser la Rogaining de l'Espluga Calva!  Us escric aquest mail per veure si em podeu ajudar en un petit assumpte:

Aquest nadal els reis em van portar un ipod per a poder mesurar els centenars de km que faré aquest 2011. El cas es que el portava dins de la funda de plàstic de la manta tèrmica, per no perdre'l i justament vaig acabar perdent la manta térmica (amb Ipod a dintre) i estic 98% segura que ho vaig perdre al pàrquing de la cooperativa del l'oli (l'altre parking que tenien habilitat) perquè va ser la última vegada que ho vaig treure.

 Potser per aquelles coses de la vida algú coneix al afortunat que s’ha trobat la manta térmica amb ipod  inclòs. Potser si se n’ha adonat que hi ha un ipod perque realment es petit… el cas es que ahir pel mati vam parlar amb una noia de l’espluga que ens ho va anar a mirar i a les 13 del migdia ja no hi havia res a on jo tenia el cotxe aparcat. Mai se sap.

 Moltes gracies!!!