Asunto:[fcoc] quin cap de setmana!
Fecha:Martes, 22 de Octubre, 2002  18:34:29 (+0200)
Autor:Míriam Carretero Miguel <mir2z @.......com>

una mica tard, però jo també em sumo a les felicitacions a tots els Xinos. Gràcies per l'impresionant cap de setmana que ens heu fet passar a tots, per la zona genial per la que ens heu fet correr, per l'espectacle de la nocturna, pel bon rotllo que ens heu transmès i per tot el treball ben fet i les nits que haureu passat sense dormir aquests últims dies.

Gràcies!!!!

(miriam)

MSN. Más Útil Cada Día Haz clic aquí