Asunto:[fcoc] Ajut Viatge a Porto de MOs
Fecha:Lunes, 28 de Octubre, 2002  15:24:25 (GMT)
Autor:avalledor <avalledor @....Edu>

Hola,

soc l'Annabel i escric per demanar ajut. El divendres al mati arribo a Lisboa i
he de trobar transport per anar a Porto de Mos. M'estic intentant posar en
contacte amb els del club de Lisboa per veure si puc anar amb ells, pero ningu
m'ha respost encara. algu de vosaltres te l'adreca d'email d'algun orientador
de Lisboa? que no sigui la general del club. O be la d'un orientador que no se
com es diu pero que viu a una illa i que esta a la sel.leccio portuguesa.
suposo que ell, si va, tambe volara a lisboa. I si algu de vosaltres vola,
digueu-m'ho tambe. tot i que imagino que no sera el cas perque els vols estan
una mica cars el cap de setmana de tots sants.

Si algu em pot donar algun tipus d'informacio, estare immensament agraida.
Salutacions i fins aviat.

Annabel