Asunto:[fcoc] transport cap a Vic
Fecha:Jueves, 7 de Noviembre, 2002  21:57:47 (+0100)
Autor:Montserrat Cervera Serrano <montcer @.......com>

Hola a tothom!! Encara que estic escrivint des del correu de la meva mare sóc el Jordi López. Escric per demanar un favor: algú em podria portar a mi i a l'Alejo BUXERES a la cursa del diumenge?? La Montse també va a la nocturna i com que nosaltres no hi anem ens hem quedat sense transport. Només ens fa falta a l'anada, ja que a la tornada podem tornar amb ella. Si algú s'ofereix, millor que m'envïi la resposta al meu mail ( jlcervera8@... ), més que res per no omplir la Llista de correus sense interès.

Gràcies per la ajuda i fins el cap de setmana.

Jordi.