Asunto:[fcoc] premsa
Fecha:Miercoles, 4 de Mayo, 2011  18:37:43 (+0100)
Autor:teresa gri <xopxop7 @.....es>

Hola!

Havent renunciat el meu Carles –Lladó– a continuar fent les cròniques dels diaris de la UFEC, com a encarregada de coordinar aquesta tasca us recordo la possibilitat d’aparèixer a aquells diaris sempre que m’envieu les ressenyes –d’unes 15 o 20 línies i els dilluns després de la competició– i una bona fotografia.

Us recordo també que podem sol·licitar reportatges de vídeo de les competicions més importants. A la vostra disposició, Tere Gri.

BeRuby te regala un euro!
beruby