Asunto:Fwd: [fcoc] COPA BCN Sant Cugat 29-06-2011
Fecha:Sabado, 28 de Mayo, 2011  11:31:33 (+0200)
Autor:senglarO <senglaro @.....com>

Bon dia Salut,

Molt interessant la teva observació!

Perquè creiem que estava clar, però veiem que no.

Totes les curses d'orientació es fan en zones obertes a tothom, excursionistes, passejants i public en general.
Per això, i sobre tot en les curses urbanes, els corredors no tenim cap mena de preferència sobre la demès gent, així que cal ser curós de no atropellar a ningú.

Això encara es mes important en curses com la de Sant Cugat i en dies de moltes activitats que omplirant de gent i paradetes la zona del centre.

L'ajuntament ens va prohibir fer la cursa en el casc de Sant Cugat degut al número d'activitats que hi ha el mateix dia, desprès de explicar-lis de per que creiem que era compatible la cursa amb les demès activitats vam aconseguir el permís.

Precisament les raons que varem donar, son les que sempre donem i de les que ens diferentciem dels altres esports, la educació i el respecte vers a tot i tothom.

Fem una crida perquè extremeu aquest respecte i l'ajuntament vegi que teníem raó en el tarannà especial dels orientadors.

També aprofitem per explicar-vos que últimament al acabar les curses em de recollir papes, gots , ampolles i més, cosa que ens comença a preocupar ja que durant 20 anys això no passava a les nostres curses, així com si que passa a tots els demès esports...

I ja no diguem el reciclatge, que finalment em abandonat, ja que en les diferents papereres, malgrat els cartells, hi havia de tot.

Salutacions