Asunto:Re: [fcoc] Cursa de la dona orientadora
Fecha:Jueves, 3 de Noviembre, 2011  22:06:48 (+0100)
Autor:Delfí CR <delfi.girona @.....com>
En respuesta a:Mensaje 6650 (escrito por Marc Amat)

Totalment d'acord.

Sóc home (amb perdó) i feminista. Pregunteu a qualsevol que em conegui.
Però entenent per feminisme la via mitja de la plena igualtat, oblidant del tot i per tot si pengen més o menys apèndix del nostre cos, i sovint em sento decebut i contrariat quan veig com massa sovint es confon la noble herència del feminisme pioner, amb una nova i simple forma de nou sexisme.
Salut
Delfí

El 3 de novembre de 2011 14:15, Marc Amat <flinquis@hotmail.com> ha escrit:
A veure que en penseu d'aquesta reflexió:
Sóc professor d'Educació Física i treballo amb el meu alumnat diferents temes relacionats amb els valors. Un d'ells és el génere i la igualtat i no puc deixar de pensar el següent:
Perdoneu però... aquesta presentació de la cursa de la dona, trobeu que és la imatge que voleu donar de la orientació femenina?
No creieu que les dones us tireu pedres a la teulada organitzant una cursa només per dones, quan el mon de la orientació és dels esports on més igualtat hi ha entre homes i dones, on tothom corre en els mateixos terrenys, amb els mateixos serveis, amb els mateixos premis... i fins i tot les dones poden còrrer a les categories masculines, cosa que passa en molts pocs esports!
No és una crítica al Montsant, sinó que fa temps que ho penso i crec que hi ha moltes dones que pensen igual que jo, que només sóc un home i potser no entenc la motivació per fer aquesta cursa.
Que ningú s'enfadi! Només és una reflexió!
Marc Amat

From: clubmontsant@tinet.org
To: fcoc@elistas.net
Date: Wed, 2 Nov 2011 23:25:27 +0100
Subject: [fcoc] Cursa de la dona orientadora

Orienttäyres!

On fire!!

Club Montsant de Curses d'Orientació

Les dones del Club Montsant, estem preparant la Cursa de la dona orientadora, ho podeu dir a les vostres amigues, mares, germanes, conegudes, dones, nòvies... és per totes nosaltres.
Us hi esperem!
Dia: 26 de Novembre de 2011

Properament més informació sobre distàncies i desnivells.

Club Montsant de Curses d'Orientació
Tarragona

BeRuby te regala un euro!
beruby